Trwa wczytywanie produktów

FAQ

FAQ


Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań, w której uzyskają Państwo odpowiedzi. Jeśli nie ma poniżej odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
Produkty i usługi 
Na naszej stronie znajduje się szeroka gama produktów poligraficznych. Zachęcamy do zapoznania się z kompletną ofertą drukarni.
Oczywiście istnieje taka możliwość. W tej sprawie prosimy o kontakt poprzez zakładkę Kontakt.
Po przygotowaniu projektu możliwe jest wykonanie produktu próbnego, który następnie jest przesyłany do akceptacji.
W zależności od specyfiki zamówionych produktów istnieją różne możliwości uszlachetniania. Wybór konkretnego uszlachetnienia odbywa się w kalkulatorze już wybranego produktu.
Realizujemy zamówienia w technologii cyfrowej i offsetowej. Wybór najodpowiedniejszej metody druku zależy głównie od nakładu lub formatu zamówienia.
Zamówienia i dostawa
Zamówienie należy złożyć poprzez wybór odpowiedniego produktu, a następnie krok po kroku kierując się wskazówkami kalkulatora.
Jeśli pojawią się problemy z przygotowaniem konkretnego pliku prosimy o kontakt.
Czas dostawy jest uzależniony od wpływu płatności, akceptacji przesłanych plików, rodzaju konkretnego zamówienia i nakładu. Aby sprawdzić szczegóły prosimy o kontakt.
Korzystamy z usług kurierów i Poczty Polskiej, ale istnieje również możliwość odbioru osobistego.
Oczywiście istnieje taka możliwość. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Faktury i płatności
Podczas składania zmówienia prosimy o wybranie tej opcji i wprowadzenie danych do faktury.
Płatności można dokonać za pośrednictwem serwisu PayU lub poprzez przelew tradycyjny (dotyczy dużych zamówień).
Ze względu na specyfikę usług na specjalne zamówienie nie ma możliwości „wysyłki za pobraniem”.
Wybraną formę płatności można zmienić jedynie w przypadku, gdy płatność nie została jeszcze zrealizowana. W tej sprawie prosimy o Kontakt.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w przypadku już zrealizowanego zamówienia, wyprodukowanego według konkretnej specyfikacji, konsument nie ma możliwości anulowania i dokonania zwrotu. W przypadku zamówień nierealizowanych prosimy o kontakt.
Wybraną formę płatności można zmienić jedynie w przypadku, gdy płatność nie została jeszcze zrealizowana. W tej sprawie prosimy o kontakt.
Zwroty i reklamacje
Jak określa regulamin, reklamacje można złożyć najpóźniej do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać w formie listu poleconego lub poprzez formularz kontaktowy. Zgłoszenie musi zawierać: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
Jak określa regulamin, reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż na 7 dni robocze od daty przyjęcia zgłoszenia. W przypadku zgłoszenia reklamacji w dniu wolnym, okres 7 dni liczony jest od kolejnego dnia roboczego następującego po dniu wolnym.